Marketing

Facebook Business Manager

Oddělte si práci od osobního života ?

Facebook Business Manager je bezplatná Facebook platforma, která inzerentům pomáhá s integrací marketingových aktivit na Facebooku v rámci firmy i v rámci spolupráce s externími partnery. Budete moct spouštět a sledovat reklamy, spravovat položky, jako jsou stránky a účty pro reklamu, a přidávat agenturní nebo marketingové partnery, kteří vám pomáhají se správou firmy.

K čemu je tedy Facebook Manager dobrý?

  • Nemusíte propojovat reklamní aktivity s vaším osobním účtem
  • Spravujete-li z jednoho účtu více facebookových stránek nebo účtů pro reklamy, Facebook Manager je skvělý pomocník
  • Notifikace ze spravovaných stránek vám nebudou zahlcovat váš osobní soukromý profil
  • Pokud potřebujete, aby k jedné stránce a reklamním účtům mělo přístup více lidí
  • Pokud spolupracujete s agenturou, která vám pomáhá s kampaněmi a obsahem
  • Každý inzerent bude mít své účty pod kontrolou a v bezpečí
  • Pokud chcete používat více reklamních Pixelů a případně je i sdílet mezi stránkami
  • Chcete-li používat dynamický remarketing, bez Facebook Manageru se neobejdete

K některým bodům Facebook Manager nepotřebujete, pokud ale vše chcete vyřešit elegantní cestou, určitě Facebook Business Manager doporučujeme ? 

Jak Facebook Business Manager funguje?

Účet ve Facebook Business Manageru si může vytvořit úplně každý. Registrovat se můžete svým profesním emailem, nicméně po vás Facebook bude chtít i přihlášení do vašeho soukromého účtu. Právě díky tomu budete moci vaše spravované stránky přesunout do Facebook Managera, veřejně však nikdo váš soukromý účet neuvidí. Do Business Managera si pak budete moci v budoucnu přidávat své další stránky, reklamní účty, produktové katalogy, nebo vytvářet Pixely pro remarketing.

Přístupové práva k reklamním účtům a stránkám pak budete přidávat skrze Managera, díky tomu vám odpadne složité přidávání správců apod. Vše tak budete mít přehledně na jednom místě.

1 inzerent = 1 Facebook Business Manager

Zapamatujte si tohle jednoduché pravidlo a dodržujte jej. Každý inzerent by měl mít, stejně jako třeba v AdWords nebo Skliku, svůj vlastní Business Manager. Každý náš klient tak má svůj Business Manager a doporučujeme to i ostatním. Pokud spravujete Facebook reklamu pro více inzerentů, je Business Manager nejlepší cesta, jak si nechat přidělit přístup k reklamním účtům.

Odlišnosti Business Manageru od běžných účtů

Je dobré zmínit, že pokud připojíte reklamní účet do Business Managera, už jej nepůjde vrátit zpět k osobnímu účtu. Zajímavé také je, že si můžete v Business Manageru zvolit odlišné jméno, než máte u osobního Facebook profilu, takže už se nemusíte stydět za své Facebookové prostřední jméno alá „Franta Kanec Novák“.

Facebook Business Manager má také poměrně detailně zpracovanou Nápovědu, kde povětšinou můžete na své otázky naleznout odpovědi. Pokud by vás ale něco zajímalo, napište nám.

Štítky:

Kategorie:

Marketing

Štítky:

Kategorie:

Marketing